Nu iedereen die het vorige bericht heeft gezien, is het er mee eens dat de Engelsen wel een hele goed acteur hebben op uitbeeldingsvlak.
De reacties zijn dan ook van het is zo goed, de tranen lopen over mijn wangen en wat zit dit goed in elkaar.
Dus ga gerust even naar Biertijd en vervolgens naar David, voor nog meer goede filmpjes van hem.
Nu kan het leven niet over rozen zonder dorens, dus we hebben weer een dorentje gevonden. Gelukkig niet in een band, maar in de vorm van een contaktslot van een BMW K1100LT. Niet uit te krijgen en gelukkig voor de deur bij ons!!!
Erik heeft het sleuteltje er maar met grof geweld uitgerukt en in een mooie wokkel veranderd.
Nu kost het binnen werk van een contaktslot niet de wereld, dus dat wil hij er nu in gaan zetten. De grap is er wel aan dat zo goed als de complete motor uit elkaar moet. Je zou toch denken dat je bij je stuur wel wat kan sleutelen, maar alle hoekjes zijn dan ook wel weer belachelijk omhandig en een steek-ringsleutel of inbus krijg je er niet in.
Maar hij rijd wel weer, het was een kwestie van behoorlijk doorstarten en de natigheid die zich verzameld had er uit stoken. Na 5 minuten rookgordijn in de straat te hebben aangeleg rijdt hij weer.
Vervolgens zijn BMW remblokken en brembo remblokken wel heel erg duur. Het tweede merk koste me voor Erik al €65,- per set en dat x 2 = €130.- voor een beetje remmen. Dus nog maar even wachten tot het contaktslot er goed in zit. En even zoeken naaar het derde merk.
Vervolgens heeft de Guzzi even wat tuning gehad en een wikkeling van de stator. Die wil nu ook graag rijden. Tijdens het wikkelen hebben we even een BMW K75 verlaagt mee gehad. Ik paste er dan ook prima op en heb die dus maar even leuk getest. Sorry voor de BMW lief hebber maar ik heb geen BMW centjes en de Guzzi doet het me nog veel te goed en rijd me dan ook nog veel te lekker. Er kan dus niet een klein BMWtje komen voor lopig.
Dus al met al, het leven is mooi, zo met die rozen en andere vrolijke voorjaarsbloemetjes, de katten die zich prima vermaken en het lekker weer en de motoren. Geen reden voor klagen.
zondag 13 maart 2011
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten